30 Ekim 2014 Perşembe

Bir Sonbahar Gezintisi


Nefes Almak...








Bunalmış ve yorgun hissettiğim  zamanlarda, yürüyüşe çıkmak kadar bana iyi gelen bir bir şey yoktur..
İşte bu fotoğraflarda böyle bir güne ait..
Paylaşmak istedim; zira bana göre sıradan bir yürüyüş değil bu.. O gün, sanki nefes aldığımı hissettim, evet dedim hayattayım.. Aslında yaptığım İstanbul'un tenha ve temiz ara sokaklarında dolaşmaktı sadece..


Ama bence bu istanbul'da yaşayabileceğim nadir lükslerden biri..



Elbette; Pahalı plazalarımız, ultra lüks alışveriş merkezlerimiz var artık lakin bu da başka bir yoksunluk boyutu kattı yaşamlarımıza; evet bizler biraz doğa fakiriyiz..

Bir kitapta şöyle bir cümle okumuştum: "Dünya artık kocaman bir şantiye gibi".. 
Şimdi elbette çeşitli haklı itirazlar gelebilir.. Bunlar sadece hissettiklerim..

Bence bu sokaklar çok değerli.. Zaten her sokağından deniz görülebilen semtlere sahip bir şehre; hangi çirkinlik yakıştırılabilir ki...
Vaktiniz olduğunda mutlaka gezin,İstanbul'un eskiye dönük ruhunu ve mizacını kaybetmemiş bu canım sokakları..

0 yorum:

Yorum Gönder